3 Motive Pentru Care Nu Ai Rezultate

În Ciuda Tuturor Cursurilor De Dezvoltare Pe Care Le-ai Urmat

Vad și aud tot mai mulți oameni care spun ca ei nu vad niciun fel de rezultat în ciuda cărților spirituale , cursurilor de dezvoltare personala pe care le-au urmat.

Și inteleg aceasta durere și suferinta care exista. Am fost acolo și pot spune ca am investit timp și bani în tot felul de cursuri și cărți pentru a vedea o schimbare în viata mea. Nu se intampla nimic.
Frustrarea creștea în fiecare zi, iar eu nu știam ce anume nu fac corect.

În experienta mea am întâlnit 3 motive mari și late pentru care nu ai rezultate


1. Te crezi mai deștept decât oricine altcineva.
Tu nu dai șansă de a auzi sau vedea o noua perspectiva din partea altora. Tu te crezi buricul pământului. Nu îți dai voie sa asimilezi informatia asa cum vine ea.

2. Teorie fără practica
Stai ore în șir cu ochii în cărți și se pare ca încă nu știi soluția pentru labirintul vietii tale. În loc sa stai cu ochii ațintiți în cărți preia informația pe care ai regasit-o și probeaz-o. Du-te în viata și pune în practica lucrurile pe care le-ai învățat.

3. Neasumarea responsabilității
Dai vina pe toată lumea, numai pe tine nu. Mentorul este vinovat, condițiile climatice, schimbările politice și asa mai departe, însa niciodata tu. Neasumarea responsabilității te oprește din a trai o viata fericita și prezenta.

Dacă îti place acest tip de articol, da-mi un follow ca să fii anunțat atunci când mai postez:)


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.